Nabór na stanowisko: Specjalista ds. organizacji wystaw i upowszechniania

Miejska Galeria Sztuki w Łodzi ogłasza nabór na stanowisko:
Specjalista ds. organizacji wystaw i upowszechniania

NAZWA i ADRES JEDNOSTKI:
Miejska Galeria Sztuki w Łodzi
ul. Sienkiewicza 44, 90-009 Łódź
tel.: +48 42 674 10 59
e-mail: kadry@mgslodz.pl

OKREŚLENIE STANOWISKA:
specjalista ds. organizacji wystaw i upowszechniania
1/1 etat w Dziale Organizacji Wystaw i Upowszechniania

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Miejska Galeria Sztuki w Łodzi, ul. Sienkiewicza 44

RODZAJ UMOWY: umowa o pracę

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe, kierunek Historia Sztuki,
  • znajomość w mowie i piśmie języka angielskiego,
  • doświadczenie zawodowe – minimum 3 lata w instytucjach kultury prowadzących działalność wystawienniczą,
  • doświadczenie w zakresie przygotowania wystaw w roli kuratora,
  • publikacje o sztuce współczesnej w katalogach i pismach artystycznych,
  • znajomość obsługi komputera – pakiet Office,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
  • odpowiedni stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii.

Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność pracy w zespole,
  • odpowiedzialność,
  • obowiązkowość.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • współpraca z artystami oraz podejmowanie innych działań związanych z przygotowaniem i realizacją projektów wystaw i wydarzeń,
  • kontakty z mediami,
  • aktualizowanie bazy wydarzeń kulturalnych,
  • przygotowywanie publikacji o sztuce współczesnej,
  • wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego zgodnych z kwalifikacjami pracownika.

 

Wymagane dokumenty:

  • podanie o przyjęcie na stanowisko  specjalisty ds. organizacji wystaw i upowszechniania  wraz  z listem motywacyjnym,
  • życiorys (CV) – powinien być opatrzony podpisanym oświadczeniem kandydata: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r o ochronie danych osobowych - Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zm.”,
  • dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe (kopie: dyplomów i ewentualnych  świadectw pracy),
  • pisemne oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne,
  • pisemne oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisko, o które kandydat się ubiega,
  • Przypominamy, że wszystkie oświadczenia składane przez kandydata muszą być przez niego podpisane.

 

Miejsce i termin składania ofert:

Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie
Miejskiej Galerii Sztuki w Łodzi, ul. Sienkiewicza 44
w terminie do dnia 20 marca 2017 r. do godz. 1600,
w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ nabór”.

Podmiot udostępniający informację Miejska Galeria Sztuki w Łodzi
Osoba która odpowiada za treść Małgorzta Celeda
Osoba która wprowadziła dane Bogusław Janowski
Data wytworzenia informacji 2017-03-03
Data udostępnienia informacji w BIP 2017-03-03
Data ostatniej modyfikacji 2017-03-03
Liczba odwiedzin 1751
Rejestr zmian Drukuj