NAZWA i ADRES JEDNOSTKI:
Miejska Galeria Sztuki w Łodzi
ul. Sienkiewicza 44, 90-009 Łódź
tel.: +48 42 674 10 59
e-mail: kadry@mgslodz.pl
OKREŚLENIE STANOWISKA:
Specjalista ds. administracyjnych: praca w wymiarze 1/1 etat
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Miejska Galeria Sztuki w Łodzi, ul. Sienkiewicza 44
RODZAJ UMOWY: umowa o pracę
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne, administracyjne, prawnicze
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy
- znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz procedur przetargowych
- samodzielność i dobra organizacja pracy
- dobra znajomość obsługi komputera
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie
- odpowiedni stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku
- posiadanie nieposzlakowanej opinii
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy w zespole
- zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- odpowiedzialność
- obowiązkowość
Do zadań Specjalisty ds. administracyjnych należy w szczególności:
1. Nadzór nad ochroną i utrzymaniem budynków Miejskiej Galerii Sztuki w Łodzi
- nadzór nad firmami sprawującymi czynności w zakresie dostaw, usług i serwisów gwarancyjnych odnośnie zabezpieczenia budynków Miejskiej Galerii Sztuki w Łodzi
- prowadzenie spraw związanych z naprawami i zakupem wyposażenia
- nadzorowanie terminowego wykonania przeglądów wszystkich systemów instalacji, w tym elektrycznej, odgromowej, przeciwpożarowej i innych wymaganych prawem budowlanym w budynkach Galerii
- prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją majątku Galerii
(z wyłączeniem dzieł sztuki), w szczególności prowadzenie ksiąg inwentarzowych pozostałych środków trwałych do 10.000,- zł.
2. Koordynacja i nadzór nad procedurami udzielania zamówień publicznych
- przestrzeganie przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- analiza prawidłowości funkcjonowania procedur zamówień publicznych w Galerii
- współpraca z osobami przygotowującymi wnioski o udzielenie zamówień zgodnie z ustawą Prawo Zmówień Publicznych i regulaminem udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych (PLN) równowartości kwoty 30 000,00 EURO
- prowadzenie rejestrów zamówień publicznych
- udział w komisjach przetargowych jako członek komisji
- przygotowywanie oraz weryfikacja dokumentacji przetargowej
wymagane dokumenty:
- podanie o przyjęcie na stanowisko Specjalisty ds. administracyjnych wraz z listem motywacyjnym
- życiorys (CV) zawierający klauzulę o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu aktualnej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z art.6 ust.1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016)"
- dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe (kopie: dyplomów i ewentualnych świadectw pracy)
- pisemne oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne
- pisemne oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisko, o które kandydat się ubiega
- oświadczenie o zapoznaniu się z klauzula przetwarzania danych osobowych.
Przypominamy, że wszystkie oświadczenia składane przez kandydata muszą być przez niego podpisane.
Miejsce i termin składania ofert:
Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Miejskiej Galerii Sztuki w Łodzi,
ul. Sienkiewicza 44 w terminie do dnia 14.08.2018 r. do godz. 1600, w zamkniętej kopercie
z dopiskiem „nabór”.
__________________________________________________________________________________________
Potwierdzam zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejska Galeria Sztuki w Łodzi
ul. Sienkiewicza 44, 90-009 Łódź
- Kontakt z inspektorem ochrony danych pod adresem: iod@mgslodz.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy.
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres obecnej rekrutacji i przyszłych rekrutacji nie dłużej jednak niż przez okres 1 roku.
- Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wzniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu.
Data Podpis