Miejska Galeria Sztuki w Łodzi ogłasza nabór na stanowisko:
Specjalista ds. organizacji wystaw i upowszechniania
NAZWA i ADRES JEDNOSTKI:
Miejska Galeria Sztuki w Łodzi
ul. Sienkiewicza 44, 90-009 Łódź
tel.: +48 42 674 10 59
e-mail: kadry@mgslodz.pl
OKREŚLENIE STANOWISKA:
specjalista ds. organizacji wystaw i upowszechniania
1/1 etat w Dziale Organizacji Wystaw i Upowszechniania
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Miejska Galeria Sztuki w Łodzi, ul. Sienkiewicza 44
RODZAJ UMOWY: umowa o pracę
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe, kierunek Historia Sztuki,
- znajomość w mowie i piśmie języka angielskiego,
- doświadczenie zawodowe – minimum 3 lata w instytucjach kultury prowadzących działalność wystawienniczą,
- doświadczenie w zakresie przygotowania wystaw w roli kuratora,
- publikacje o sztuce współczesnej w katalogach i pismach artystycznych,
- znajomość obsługi komputera – pakiet Office,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
- odpowiedni stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy w zespole,
- odpowiedzialność,
- obowiązkowość.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- współpraca z artystami oraz podejmowanie innych działań związanych z przygotowaniem i realizacją projektów wystaw i wydarzeń,
- kontakty z mediami,
- aktualizowanie bazy wydarzeń kulturalnych,
- przygotowywanie publikacji o sztuce współczesnej,
- wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego zgodnych z kwalifikacjami pracownika.
Wymagane dokumenty:
- podanie o przyjęcie na stanowisko specjalisty ds. organizacji wystaw i upowszechniania wraz z listem motywacyjnym,
- życiorys (CV) – powinien być opatrzony podpisanym oświadczeniem kandydata: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r o ochronie danych osobowych - Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 ze zm.”,
- dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe (kopie: dyplomów i ewentualnych świadectw pracy),
- pisemne oświadczenie o niekaralności za przestępstwo umyślne,
- pisemne oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisko, o które kandydat się ubiega,
- Przypominamy, że wszystkie oświadczenia składane przez kandydata muszą być przez niego podpisane.
Miejsce i termin składania ofert:
Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie
Miejskiej Galerii Sztuki w Łodzi, ul. Sienkiewicza 44
w terminie do dnia 20 marca 2017 r. do godz. 1600,
w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ nabór”.