Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Galeria Sztuki w Łodzi , ul. H. Sienkiewicza 44, 90-009 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 674 10 59, faks 0-42 676 03 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na usługę całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w budynku Ośrodka Propagandy Sztuki w Łodzi, ul. H.Sienkiewicza 44..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Usługa stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej budynku Miejskiej Galerii Sztuki w Łodzi - Ośrodka Propagandy Sztuki w Łodzi w tym w szczególności: wartości pieniężnych, obiektów prezentowanych na wystawach, kolekcji dzieł sztuki, pracowników interesantów i zwiedzających. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie licencjonowanych pracowników ochrony, wyposażonych w przewidziane prawem środki przymusu bezpośredniego oraz profesjonalne, radiowe środki łączności, sprawował stałą, bezpośrednią ochronę osób i mienia w budynku Miejskiej Galerii Sztuki - Ośrodek Propagandy Sztuki w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 44. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stały całodobowy nadzór dyżurnego centrum operacyjnego wraz z ewentualną interwencją grupy interwencyjnej. Ochrona fizyczna budynku odbywać się będzie całodobowo we wszystkie dni tygodnia. Szczegółowy sposób sprawowania ochrony reguluje Załącznik nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdzi wykonanie warunku, jeżeli wykaże że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia (zgodnie z przepisami ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 02.07.2004r. Dz. U. z 2010 r. Nr 220 poz.1447 z późn.zm.) oraz ustawie o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997r. (Dz. U. Nr 145 z 2005r. poz. 1221 z późn. zm.); Wykonawca potwierdzi wykonanie warunku, jeżeli wykaże, że pracownicy, którzy będą bezpośrednio wykonywać zamówienie, posiadają licencje I lub II stopnia potwierdzające wymagania kwalifikacyjne pracowników ochrony. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
u dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca potwierdzi wykonanie warunku, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 3 usługi, których przedmiotem jest ochrona osób i mienia, realizowana w budynkach użyteczności publicznej, w tym co najmniej 1 usługę w obiektach instytucji kultury, każda o wartości co najmniej 150.000,00zł rocznie, oraz że zostały one wykonane należycie. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.3 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdzi wykonanie warunku, jeżeli wykaże ,że posiada aktualne pozwolenie radiowe na używanie radiowych urządzeń nadawczych lub nadawczo odbiorczych pracujących w służbie radiokomunikacyjnej ruchomej lądowej typu dyspozytorskiego wydawane przez Urząd Komunikacji Elektronicznej; Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdzi wykonanie warunku, jeżeli wykaże , że dysponuje min. 4 osobami, które będą wykonywać usługę w zakresie ochrony osób i mienia, posiadającymi licencje I lub II stopnia potwierdzające wymagania i kwalifikacje pracowników ochrony Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdzi wykonanie warunku, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej - deliktowo kontraktowe w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 8. 000.000,00 zł. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.4 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy, o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 22 ustawy Kodeks pracy. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2B ustawy Pzp, zobowiązany jest dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów (w oryginale) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wypełniony formularz ofertowy, stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy dla osoby podpisującej ofertę, jeżeli nie wynika ono z dokumentów wymienionych w pkt. 7 niniejszego rozdziału. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, załączone pełnomocnictwo musi określać rodzaj czynności, do których upoważniony jest pełnomocnik, oraz do oferty należy złożyć dokumenty, z których będzie wynikało umocowanie Wykonawcy do udzielenia tego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Projekt umowy zaakceptowany poprzez podpisanie przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy (Załącznik Nr 1 do SIWZ)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić do końca obowiązywania umowy, wyjątek stanowią: zmiany postanowień umowy zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: w przypadku: 1) konieczności dokonania zmian adresu, zmian osób reprezentujących strony umowy itp. 2) wprowadzenia urzędowej zmiany stawki podatku VAT, co spowoduje zmianę wynagrodzenia brutto Wykonawcy, 3) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgslodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.mgslodz.pl lub w siedzibie Miejskiej Galerii Sztuki, Ośrodek Propagandy Sztuki w Łodzi, ul. H. Sienkiewicza 44 Łódź, sekretariat pok. nr 3..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.01.2013 godzina 11:00, miejsce: siedziba Miejskiej Galerii Sztuki Łodzi - Ośrodek Propagandy Sztuki w Łodzi, ul. H. Sienkiewicza 44, sekretariat pok. nr 3..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Odpowiedź na pytanie do treści SIWZ
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego „Ochrona osób i mienia w budynku Miejskiej Galerii Sztuki w Łodzi – Ośrodek Propagandy Sztuki w Łodzi przy ul. H. Sienkiewicza 44 o numerze sprawy MGSŁ/2/2012
Działając na podstawie art.38 ust.1 pkt.3 Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, Nr 161, poz. 1078 i Nr 182, poz. 1228, z 2011 r. Nr 5, poz. 13, Nr 28, poz. 143, Nr 87, poz. 484, Nr 234, poz. 1386, Nr 240, poz. 1429, z 2012 r. poz. 769 i 1101) zamawiający zawiadamia, że udziela odpowiedzi na pytanie
Pytanie
Poz. 3 SIWZ -W SIWZ w pkt.3 termin wykonania zamówienia wynosi 36 miesięcy (01.02.2013 – 31.012016) natomiast termin realizacji zamówienia we wzorze umowy – 12 miesięcy 01.02.2013 – 31.01.2013) W formularzu ofertowym Wykonawca zobowiązany jest sam wpisać termin realizacji zamówienia .Prosimy Zamawiającego o sprecyzowanie – przez jaki okres czasu ma być wykonywana usługa, która jest przedmiotem zamówienia ?
Odpowiedź
Usługa będąca przedmiotem zamówienia ma być wykonywana od dnia 01.02.2013 r. godz. 0.00 do dnia 31.01.2016 r. godz. 24.00. Łączny okres zamówienia wynosi 36 miesięcy.
Podmiot udostępniający informację | Miejska Galeria Sztuki w Łodzi |
Osoba która odpowiada za treść | Irena Wawrzecka |
Osoba która wprowadziła dane | Bogusław Janowski |
Data wytworzenia informacji | 2012-12-21 |
Data udostępnienia informacji w BIP | 2012-12-21 |
Data ostatniej modyfikacji | 2012-12-28 |
Liczba odwiedzin | 2945 |